Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 105 · Next page · Last page
(+1)

Love it can’t figure out how to get my caricter pitcher up but if you want to see it hers what to pick, (eye 4 lips 7 blush 2 hair 7  short 1 bak hair 8 = butty)

this is too cute

This is mine!

I love them so much <3 :3

prince(ss)

(1 edit)

littol guy... 

a few suggestions: maybe more short hair options, and the option to revert to being eyeless/mouthless/bald/something like that? since there's no back button on the customization pages you're forced to select one. but thanks for making this, it was really fun to play :)

MY GAWD- TOO FRICKIN' CUTE-

Super cute! 

(+1)

 


She looks like a Mary Jane,lol

(+1)

Vary cute

(+1)

AWW she's so cutie patootie, I love this game :D

(+1)

I made another one HAHAHAHS (u can tell I love puffy sleeves)

(+1)

Cute game!

(+1)

Looove it <3
I love that art style so, sooo much!

(+1)

She looks like she's in a wedding help

(+1)

(+1)

I've been feeling achingly nostalgic for the dress-up flash games that I played as a kid, and this game does well to soothe that! Super cute, short, and simple. I love it!

(+1)

Hey if you want to play those games again you can find them in Flashpoint Archive.

(+1)

I'll try that! Thank you!

WOW! very cute and fun :3

(+2)

Very fun! I absolutely love the art style in all of your games! You are my new favorite creator!!!! thanks for all your work!! 

(+1)

very fun C:

(+1)

(+2)

(+1)

This game is so cute, kinda wish there were more variety of options (although ik you justified it in the bio). I hope that you'd add an option to save the avatar you'd create though :)

btw, here's my girl based off a genshin impact character (i forgot the name of the genshin one i'm making though lol :p)

Ohhh, what a cutie!!

I'm glad you like the game! I didn't really think about saving the character tbh since I always figured that you could just screenshot it x'D But I might look into it if I ever expand on this - so thx for the suggestion!!

(+1)

Very cute!!!

(1 edit) (+1)

how did you get stars n stuff.

its on the second page of blush options!

(+1)

(+1)

(+1)

VERY cute!! Love the style and how cute it looks even with no color! I gasped when I saw it was done in RPG Maker, I also love making non-RPGs in RPG maker lol, great stuff!

Making this in RPG Maker was actually really fun, cuz messing around with plugins and with how I want stuff to look was just. so interestin!!
Also, what a cute girlie x3

(+1)

Yes

today im going on a date

cool game!

SHE LOOKS LIKE A PRINCESSSS

SHE FOUND THE BOY SHE LOVES

I want to be her TvT

Cute :3

cool

pretty cool :3

i have the best BEST outfit 

Viewing most recent comments 1 to 40 of 105 · Next page · Last page